צדק חברתי בטלוויזיה

כיום, אין בית בישראל שלא מכיר את המושג "צדק חברתי". כשהמושג רק עלה לשיח ציבורי החלו אנשים לשים לב כי לא רק הדיור בעייתי, ולא רק הקוטג'. חברות רבות מרשות לעצמן לייקר את שירותן כדי לעשות רווח נוסף. האם אנחנו אמורים לשלם את זה? רק אם אנחנו רוצים כמובן.

אין מה לעשות, אנחנו הישראלים לא אוהבים להרגיש מרומים. פראיירים אם לדייק. לכן, גם בנושא הטלוויזיה אנחנו נעשה הכל כדי לקבל את הכל ובמחיר הנמוך ביותר.

שנים של כבלים

לפני עשרים שנה לערך, הגיעו לחיינו חברות הכבלים הוט ויס. שתי חברות אשר העניקו לנו עשרות ערוצים ואפשרויות צפייה רבות. אך לאחרונה חלה התפתחות בנושא הצפייה בטלוויזיה וקמו להן עוד חברות לווין אשר כל ייעודן הוא לתת לצופה אפשרות צפייה אחרת.

מאחר והתחרות התרחבה, חברות הכבלים והלווין הבינו כי הן חייבות לפעול עם המודרניזציה וללכת יד ביד עם הצופה. קיימות חבילות טריפל במחיר אטרקטיבי במיוחד בכל החברות הללו כאשר כל אחת מציעה את אותו השירות המשולש המכיל בתוכו אינטרנט, כבלים וטלפון ומנסה להציע זאת בסכום הנמוך ביותר עבור התשתית.

לא רוצים כבלים? קחו מחשב נייד

הצפייה במחשבים הניידים הפכה לפופולרית מאוד מאז אפשרות הצפייה הישירה.

צפייה ישירה היא פתרון כל הבעיות שלכם. כל מה שתצטרכו לעשות זה לשלם על תשתית האינטרנט. מדהים לא? צפייה ישירה מעניקה לכם את האפשרות לצפות בכל דבר, בין אם משודר בכבלים או לא.

כמובן שבצפייה ישירה קיימת האפשרות שיבקשו מכם לשלם אך זו כבר החלטה הנתונה בידכם האם משתלם לכם או לא לשלם בעבור חבילת צפייה כזו או אחרת.

סטרימינג עד הסוף

לא כולם אוהבים להתחיל לחפש במחשב הנייד מה לראות. ואם כבר החלטתם מה לראות, לפעמים עד שהתוכן עולה ומטעין עצמו יכול לקחת זמן. על כן יש את נושא הסטרימירים. סטרימר הוא למעשה מזרים מדיה חיצוני ממחשבכם, המתחבר אליו ומוביל אליו ישירות תכנים הקיימים בתוך קופסת הסטרימר. סטרימרים יכולים להגיע ריקים ולעזור לאיכות התכנים שיש לכם על המחשב, או להגיע עם תכנים בתוכו ולתת לכם אופציות מועדפות עליכם.

כך או כך, אנחנו הישראלים הבנו שכל דבר שעולה יותר מדי לא יימכר למשך זמן. למדנו קול צעקה מה הוא ואיך להפחיד מספיק את המוכר כדי שיפעיל שוב את שיקוליו ויוריד את המחירים למחירים ההוגנים לאדם הפשוט.

צדק חברתי באמת יכול וקיים בכל פינה. אין שום סיבה שתעבדו כל כך קשה על הכסף שלכם ולבסוף תזרקו אותו על עסקים שכל ייעודם הוא רק לקחת מכם. עשו את הבדיקות החשובות האלה לפני שאתם משלמים. לא חבל על הכסף?

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – על הקשר הערכי בין ניהול לבין טיפוס הרים