עורך דין תאונות דרכים – למזער את הנזק

תאונות הדרכים הן מכת מדינה של ממש, ולמעשה מאז הקמתה של מדינת ישראל נהרגו יותר אנשים בכבישים מאשר במלחמות ובאירועי טרור! מדי יום נפגעים עשרות ואפילו מאות בני אדם, חלקם קשה, הממוצע הוא הרוג אחד מדי יום ובנוסף נגרמים גם נזקים נפשיים חמורים עקב מעורבות בתאונה. כסף הוא פיצוי חלקי מאוד בגין נזקים שנגרמו למי שנפגע בזמן שבסך הכל רצה להגיע הביתה (או לכל מקום אחר, כמובן) – אבל מצד שני אין סיבה שלא תפעלו למזעור הנזק ולקבלת הפיצוי המגיע לכם, וזאת בעזרת עורך דין מומחה לתאונות דרכים.

עו"ד

איך עורך דין עוזר לכם למצות את זכויותיכם בעקבות תאונה?

עורך דין תאונות דרכים, כלומר עו"ד שכבר צבר ניסיון בטיפול במקרים מסוג זה, אמון על מיצוי מלוא הזכויות של כל מי שנפגע בתאונת דרכים מכל סוג שהוא. בפרט מוודא עו"ד תאונות דרכים שלצד הפיצויים שתקבלו בגין הנזקים כתוצאה מהתאונה – הן נזקי גוף והן נזקי נפש, וזאת לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים שחוקק כבר ב-1975 – תוכלו להפעיל גם את כל פוליסות הביטוח הרלוונטיות שלכם (ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים ובמקרים של מוות לא עלינו, ביטוח חיים).

עוד כדאי לדעת כי בלא מעט מקרים תביעות נזיקין בגין תאונות דרכים עלולות להפוך להליך ממושך ומסורבל אם לא נעזרים בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מנוסה.

למה לניסיון של עורך דין תאונות דרכים תפקיד מרכזי?

תביעות נזיקין בגין תאונת דרכים מחייבות התייחסות מקצועית ומפורטת לכל סוגי הפגיעות שחווה האדם – כאמור גם במישור הפיזי וגם במישור הרגשי, שהרי טראומה בעקבות תאונת דרכים עלולה לפגוע במידה ניכרת באיכות החיים של כל אדם. כמו כן ישנו נזק כספי שנגרם לרכב או הפסדים כספיים עקב היעדרות מעבודה וכן תשלום לטיפולים שונים, ולמעשה עו"ד תאונות דרכים עשוי לכלול ברשימת הנזקים גם את הזמן הרב שבזבזת עקב התאונה. עורך דין תאונות דרכים מנוסה ידע לזהות את כל הנזקים הרלוונטיים שבגינם ניתן לתבוע ולגבש תביעה שתעזור לכם למצות את מלוא זכויותיכם.