מטרנה מציעה להורים כמה שירותי ייעוץ ששווים זהב ועולים כלום!

לרוב כאשר שומעים על חברת מטרנה, המחשבה היא בכיוון של יצרנית מזון תינוקות וכל שלל המוצרים השייכים לה. רבים שוכחים עם זאת, שמדובר בחברה ותיקה מאוד בישראל, עם לא מעט ידע בתחום התינוקות שהמומחיות שלה נשקפת הן מהמוצרים שלה והן מאתר האינטרנט שלה שמלא בכתבות ועצות מועילות להורים ולהורים שבדרך. 

בשנתיים האחרונות, מטרנה החליטה לקחת את נושא הייעוץ בתחום התינוקות דרגה אחת מעלה עם שלל שירותי ייעוץ חינם אין כסף שהם הרבה מעבר לעמוד הפייסבוק שלה או למוקד הטלפוני. לפני שנה וחצי הושק שירות מטרנה גרופEAT- רשת של מספר קבוצות וואטס אפ נפרדות אותן מנהלות היועצות המוסמכות של מטרנה, העונות בלייב דרך אפליקציית המסרים הפופלארית במסגרת קבוצה פעילה ושוקקת על שאלות של הורים בנושאים שונים. 4 קבוצות הוואטס אפ שנפתחו הן בנושא של הריון ולידה, שבועות ראשונים, טעימות ושינה.

השירות החדש שמציעה מטרנה החל מחודש יוני

כעת החל מחודש יוני, לפי כתבה שפורסמה באתר YNET- מטרנה מייעצת לאמהות בשידורים חיים בפייסבוק  שירות הייעוץ כובש מקום דיגטלי נוסף- במשדרי לייב וידאו, בעמוד הפייסבוק של מטרנה. שירות זה הניתן פעם בחודש לחברי וחברות העמוד, נקבע מראש כאירוע כך שכל הרשומים לעמוד יודעים בדיוק מתי יתרחש השידור החי. בעת השידור, מוזמנים הגולשים לשלוח שאלות בנושא הייעוץ הספציפי לאותו משדר, והיועצת עונה על השאלות בלייב. למי שפיספס, הוידאו נשמר בארכיון העמוד וניתן לחזור אליו ואל השאלות גם לאחר האירוע.

עצות שוות זהב

באמצעות שירותי הייעוץ הנגישים הללו, למעשה מטרנה נותנת ערך רב ללקוחותיה וחוסכת להם כסף רב, שכן כיום שירותי ייעוץ תינוקות פרטניים עולים לא מעט כסף ולפעמים העצות הקטנות של היועצות גם במסגרות הכלליות בהן משתתפות, יכולות להיות בדיוק הפתרון שחיפשתם.